Tee tree-olja

Ett tips: tea tree-olja! Denna olja är bra mot mycket, den är mycket antiseptisk och kan användas på finnar, sår, insektsbett, klåda, mot torr och känslig hy mm. Själv använder jag den och baddar på småsår i ansiktet och den är mycket effektiv! Tea tree finns oftast bara att köpa i liten glasflaska, utspädd. Oljan är nämligen väldigt stark och är inte nyttig i för stora mängder. Den är tex förbjuden i norge. Men att badda på bett och sår med en tops går utmärkt :) Kan också användas i lypsyl, schampo och annat man gör själv.

Kommentarer
Postat av: lisa

nu tänkte jag kommentera i din blogg och jag saknar dig! :) när marie flyttat hem till bjästa igen måste vi alla tre ta en fika tycker jag! kram på dig. <3

2012-09-23 @ 14:19:27
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: lisa

nu tänkte jag kommentera i din blogg och jag saknar dig! :) när marie flyttat hem till bjästa igen måste vi alla tre ta en fika tycker jag! kram på dig. <3

2012-09-23 @ 14:19:27
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Kakan |MurmelDjuret|

Vad tomt det är här.. :(

2012-10-20 @ 08:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0