Bra diskmedelsflaska

I julklapp fick jag en jättebra grej! Av pappa o carina fick jag den här diskmedelspumpen som man häller lite diskmedel i och sen resten vatten, och så när man trycker på den så kommer det ut  skum. Det är för att man ska använda så lite diskmedel som möjligt för miljön :) själv använder jag inte diskmedel (onödiga kemikalier) utan jag har såpa i istället :) det funkar jättebra och det går jättelite såpa vid disk nu. En superbra grej med andra ord!! 
 Dessutom har den en sugpropp under så att den står stadigt på bänken! 
 

Kommentarer
Postat av: Kakan | Krumelur-MurmelDjur

Men! Stopp där, det borde vara olagligt att tipsa om så bra saker utan att länka till var den går går att finna!! :))) Ge mig en läkning så jag kan kööööpa! ^^

2013-03-18 @ 07:39:58
URL: http://minaallajag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0