Shopping

Wiiie, nu är jag taggad!
Jag har idag shoppat lite no poo- ingredienser så jag ska göra lite egna produkter i morgon. 
Jag ska göra: duscholjadeo- spray och läppcerat. Kanske ett hudcerat också om 
det räcker till det. 
Gud va kul. Blir det bra så laddar jag upp recepten sen. Ska improvisera lite på allt
utan deo- sprayen. 





Ps. Rolig anekdot till bilden: Jag ställde upp grejerna för att ta en bild, 
Erik klappade på Signe bredvid och säger: "Du kan ha Signis bakom, 
det blir en fin bakgrund!" Jag ba: "Näää...." Måttligt road. 
Erik: "Nej gud nej, det blir ju raka motsatsen till No poo!" 

Förklaring: Signe är fortfarande känd som katten som bajsade inne i 
ett helt år + att hon brukar sätta sig helt ogenerat att bajsa utanför fönster...

Vi brukar kalla henne poop- cat.
Trackback
RSS 2.0