Inpackning och brännässleavkok

 
Idag fick jag för mig att pressa in en massa olivolja i håret också! Tryckte in lite här och där och satte upp håre.  Hade det i under tvåltillverkningen samt under att vi åt och tittade på Jesus christ superstar. Sedan gjorde jag ett avkok på brännässlor, silade ner vattnet av det i en petflaska och så knäckte jag ett ägg i det och skakade om. Därefter masserade jag in det i håret och sköljde ur. Så nu hoppas jag att jag fått ut oljan ur håret. Annars blir det fläta på jobbet imorn ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Mixterlullen! Du grejar på med allt möjligt. Ser spännande ut. Berätta sen hur håret blev, vet att ägg är jättebra men nässlor och oljan? Det som är bäst är att du slipper en massa kemikalier och gifter som finns i allt man köper.

2013-09-20 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0