Sveriges radio


Jag har ju liksom glömt bort (eller medvetet inte skrivit om det för att jag är lite blyg) att berätta att jag är med i radio!
Anna från P4 Halland har intervjuat mig två gånger om mitt No poo- ande och sänt i sitt program Carlsson & co. Första gången pratade vi allmänt om No poo och hårtvätt och i går pratade vi om att göra egen tvål.
Det är jätteroligt att få vara med och berätta om det som är min största hobby och som har blivit en livsstil, både för mig och min man. Att få sprida lite kunskap och inspiration, förhoppningsvis.
Dock har jag inte vågat lyssna på det själv!!!

Programmet sänds på torsdagar och det går att lyssna på programmet från den 6e mars då jag var med samt att andra delen kommer att sändas i morgon och då går det också att lyssna efteråt.
Ni hittar ljudfilerna här:

 

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2163 

 

Kommentarer
Postat av: Nina

Intressant intresse :) Vore kul att testa dina tvålar.

2014-04-04 @ 00:25:29
URL: http://skaparverkstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0