Water only - tvätta håret med endast vatten

No poo tips och trix!

Det blir kanske inte något tips och trix här idag, men jag tänkte berätta att 
jag ska ge mig in i projektet WO igen. 
WO står för water only, och innebär precis som det låter- att man tvättar håret 
endast med vatten. Lite mer teknik krävs då, man bör massera hårbotten lite 
mer och sådär. 
Förra sommaren klarade jag av detta i tre veckor, men nu ska jag försöka på mer! 

Just nu har vi inte haft nån dusch på två veckor då den renoveras, så tvättarna 
har liksom fasats ut av sig själv när vi har varit tvungna att åka iväg till Mats, 
pappa eller till Västansjö för att duscha. 
Så jag hoppas att det ska fungera bra även denna gång :) 




Mitt hår, här hade jag bara tvättat med vatten i nästan tre veckor.
Trackback
RSS 2.0