Tee tree-salvan igen!

 
 
Måste bara uppmana er till att testa Teatree- krämen jag gjorde! Den är helt 
superbra! Jag använder den på kvällarna så att jag smörjer in mig när jag ska
lägga mig. Den luktar fräscht och man blir mjuk av den. Men den har gjort 
underverk med min hy! Har nog aldrig haft så bra hy som jag har nu när jag 
använder den. Och just denna tid på året brukar min hy vara som sämst!! 
Rekomenderar starkt!! 
 
Sist jag var hos min vän Lotta (som fyller år just idag, GRATTIS!) så fick jag 
ett papper med olika nopoo- recept man kan prova. Myggolja, teer och salvor. 
Ska prova på det nån dag också :D 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, verkar intressant. Gör en åt mig till min födelsedag.

2013-01-25 @ 13:53:08
Postat av: marie

Låter spännande! Kanske ska testa. Har faktiskt en flaska teatree som står och skräpar i badrumsskåpet

2013-01-25 @ 20:04:53
URL: http://lillbrun.blogg.se
Postat av: Linda

Göre Marie! Himla enkelt också :)

2013-01-25 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0