Julklappar

Gott nytt år :) 
Jag avslutade förra året med att blogga några inlägg i den andra bloggen adertondjefwlar.blogg.se och börjar det nya året med att blogga här! 
 
I år tillverkade jag det mesta av julklapparna själv. Jag sydde, gjorde tvålar och duschkrämer till folk. Jag hoppas dom blev glada :) 
Synd nog så tog jag inte så mycket foton på det jag gjorde som skulle passa in här. Men det blev fint! En gammal bild på tvålarna jag gav bort till kollegorna på jobbet kan ni få, samt en bild på min nya tvål som jag har på gång, det är en avokadotvål med vaniljstång :) 
Ni får en bild också på en duschkräm jag gjorde till mig själv på den resttvål som blev från julklapparna när jag filade till dem :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne Selin

Finns inget finare än att få något hemgjort , som dessutom är noga uttänkt, till julgåva.

2014-01-01 @ 21:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0