Body butter, tvål och ringblomsolja

På sista tiden har jag haft fullt upp med jobb och med bebismagen så det har kommit lite efter med tvålar och krämer mm. 
Men de senaste helgerna har jag uppdaterat lagret lite ;) 
Berättar om detta via bilder: 
 
I somras hade jag ringblommor i balkonglådan så jag har gjort ringblomsolja. Detta ska bli till en salva tids nog :)
 
Body butter, Sheasalva, Teatree- salva och Avokadokräm har jag gjort. 
 
Mina kaffetvålar. Inte så snygga, får se om de är bra i övrigt :)
 
Dagens tvål: kokosmjölk i botten och choklad över. Tänkt att bli tvålar i två färger alltså, får se i morgon hur det blir. Nu ser det mest ut som en kladdkaka! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser spännande ut alltsammans. Ska bli kul att handla lite när vi ses.

2014-11-08 @ 20:39:48
Postat av: Viktoria

Hej! Har du instagram eller så där man kan följa dig? :)

Svar: Hej! Jag har faktiskt precis skaffat en - tantlullens heter jag där också :) vi får se hur duktig jag kommer vara på att ladda upp bilder men jag hoppas det kommer gå bra ;)
Linda Forsberg

2014-11-09 @ 09:37:31
URL: http://stjernfalls.blogg.se
Postat av: lisa

byter gärna julklapp med dig och då önskar jag mig bodybuttret med vit choklad och kaffetvålen ;)

2014-11-11 @ 19:57:26
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0